10 sfaturi de luat în calcul pentru a alege firma de web design potrivită

Data publicare: 12.03.2020
Alegerea

companiei de web design

potrivită este considerată cu siguranță o provocare, însă lucrurile pot fi mai ușoare decât v-ați aștepta, iar noi vă vom arăta exact cum in secţiunea ce urmează. Doar citiți mai departe.

O bună variantă de a începe ar fi să vă întrebați prietenii, colaboratorii, furnizorii sau partenerii de afaceri despre experiențele lor în alegerea și colaborarea cu o firmă de web design.

A doua variantă ar fi să căutați online și să aruncați o privire asupra companiilor listate în cadrul rezultatelor de căutare. Este important să acordați atenție recenziilor, în cazul în care acestea există, de pe diferite site-uri sau platforme (Google, Facebook) sau de pe site-ul respectivei companii. Verificați dacă cineva cunoscut a lăsat un comentariu sau puteti chiar contacta direct persoanele care au lăsat testimoniale pe site-ul de prezentare al firmelor de web design. Recenziile pot fi subiective, de aceea este de preferat să citiți mai multe pentru a putea ajunge la o concluzie.

Există, de asemenea, anumite portaluri (mfinante.ro, ONRC.RO, portal.just.ro, listafirme.ro, confidas.ro, risco.ro) care, deși nu vă pot oferi date privind calitatea serviciilor sau onestitatea colaborării, vă pot furniza anumite informații, suficiente pentru a confirma dacă respectiva companie este reală și activă.

Acestea fiind spuse, parcurgerea acestui articol vă va ajuta să aflați dacă o

agenție web

este potrivită pentru proiectul dvs.

1. Au suficientă experiență și au dezvoltat site-uri pentru mai multe domenii de activitate
Ați putea crede că o firmă specializată pe domeniul dvs. de activitate este ceea ce căutați. Poate, dar există şansa ca site-ul dvs. să arate la fel ca alte câteva site-uri deja realizate. În schimb, o companie de web design care lucrează cu o mare varietate de industrii are capacitatea de a crea un site web unic, diferit, care să ajungă la o audiență mai mare și mai diversă.

2. Sunt informați și aplică ultimele tendințe de web design
Cu siguranta vă doriţi un site care să respecte ultimele standarde și tendințe de design. În acest fel, există mai multe șanse ca potențialii clienți să aibă mai multă încredere în oferta dvs. O companie la curent cu ultimele noutăți va ști să îmbine designul cu funcționalitatea și să găsească echilibrul între ce este nou și ceea ce deja funcționează.

3. Privesc lucrurile în ansamblu și sunt orientați spre rezultat

Dezvoltarea unui site

continuă și dupa finalizarea și lansarea lui. Dacă oferta acoperă doar prima parte, înseamnă că nu sunt potriviți pentru o colaborare pe termen lung. Pentru o

cagenție de creație

, prezența online înseamnă permanenta îmbunătățire a activității și portofoliului de servicii, stabilirea și urmărirea constantă a obiectivelor, învățarea și dezvoltarea continuă. În momentul în care site-ul dvs. nu mai este întreținut, este momentul în care concurența a câștigat.

4. Privesc lucrurile în perspectivă și oferă servicii adiționale
În prezent, întreaga lume este conectată, iar mediul online oferă numeroase oportunități de promovare și dezvoltare. Iar

ccompania web

trebuie să fie capabilă să construiască un site eficient, care să acopere pe termen lung cât mai multe aspecte alte activității (

cbranding

, asistență și suport tehnic, consultanță,

promovare online

, training pentru utilizarea platformelor, mententanţă, găzduire,

SEO

, SEM etc). Asigurați-vă că alegeți o companie care oferă un sistem integrat de servicii de calitate, accesibile și personalizate, astfel încât să vă puteți concentra asupra celorlalte aspectelor ale afacerii.

5. Sunt comunicativi și știu să vă asculte ideile
Dvs. vă cunoasteți cel mai bine afacerea: produsele și serviciile, concurenţa, segmentul de piață, consumatorii și beneficiarii, bugetele și ceea ce vă diferenţiază. Știți ce vindeți și aveți o idee despre cum doriți să vă prezentați în fata clienților. Dacă o

firmă de proiectare web

nu este suficient de deschisă pentru a vă înţelege viziunea și a o integra, atunci probabil că ar trebui să mai căutați. Cei cu care colaborați trebuie să fie în măsură să vă perfecționeze ideile, să le îmbunătățească și să le pună în acțiune.

6. Sunt creativi și vin cu propriile idei
Deși este important ca furnizorul de

servicii de design web

să asculte, este indicat să lucraţi cu cineva care aduce o perspectivă nouă, un alt punct de vedere asupra conceptelor și ideilor. Este posibil să vă cunoașteți afacerea, dar

site-ul dvs. web

trebuie să fie proiectat de cineva care cunoaste design și optimizare. Dacă doar vor accepta și implementa exact ceea ce le comunicati, este ca și cum ați arunca banii pe fereastră. Într-o colaborare, este important ca furnizorul de

servicii web

să fie capabil să aducă cunoștințele de specialitate din domeniul său pentru a le integra cu cunoștințele dvs. de specialitate.

7. Își prețuiesc valoarea, iar calitatea se reflectă în costuri
Deși un preț mic poate părea atragător, este important să nu faceți compromisuri când vine vorba de calitate. O companie cu experiență și profesionistă va discuta despre bugetul dvs. de marketing, obiectivele de afaceri, strategie și multe alte aspecte înainte de a oferi o estimare de cost și timp. Dacă doriți un site web care să susţină în mod eficient dezvoltarea afacerii, este necesar să fiți dispus/ă să investiți în el.

8. Sunt flexibili și proiectează un design responsive
Deoarece tot mai mulţi utilizatori folosesc telefoanele mobile pentru a naviga pe internet, trebuie să fiți sigur că site-ul dvs. este optimizat pentru fiecare dispozitiv. Design-ul adaptabil oferă per total o experiență mult mai bună vizitatorilor și are capacitatea de a crește rata de conversie în rândul utilizatorilor de dispozitive mobile.

9. Sunt activi și își îmbunatațesc constant portofoliul… de clienți și de cunoștințe
Cea mai bună modalitate de a ști la ce să vă așteptați de la o companie de design web sau o agenție de marketing este să analizați proiectele la care au lucrat (cele la care aveți acces) și să vizitați site-urile web pe care le-au dezvoltat. De asemenea, trebuie să fiți conștienți că este posibil ca o parte a proiectelor să nu fie publică, de aceea, cel mai bine ar fi să intrebați. În sfârșit, este important să cunoasteți per ansamblu profilul companie cu care colaboraţi. Acordați timp pentru a analiza atât portofoliul, cât și propriul lor site per ansamblu. Dacă ceea ce vedeți vă place, înseamnă că faceți alegerea potrivită. Până la urmă, un site web trebuie să convertească vizitatorii în clienți. Cu atât mai mult site-ul unei agenții de creație web.

10. În concluzie: Sunt agenţia potrivită
În timp ce analiza de mai sus are rolul său în procesul de selecție, există și alte elemente care vă pot oferi informații importante privind valorile, modul de lucru și de comunicare ale firmei cu care veți colabora.
Dacă decideți că vă multumeste ceea ce ați aflat, programați o întâlnire pentru a pune mai multe întrebări și a discuta cu cineva despre provocarea pe care o aveţi. O echipă încrezătoare în abilitățile și competențele pe care le are va accepta cu siguranță.

Mai jos am conturat o lista cu câteva întrebări care pot fi adresate unui potențial partener.
  • Ce fel de proiecte ați realizat în trecut? Am dori să vedem mai multe exemple.
  • Ce experiență aveţi în general și pe domeniul nostru de activitate?
  • Realizați design la cerere sau utilizați template-uri grafice?
  • Proiectele sunt personalizate? Pană la ce nivel?
  • Există anumite părți dintr-un proiect pe care le externalizați?
  • Ce platforme, CMS și tehnologii utilizați?
  • Care este modul de colaborare, care sunt etapele de lucru?
  • Site-urile pe care le realizați sunt optimizate pentru motoarele de căutare (SEO)?
  • Site-ul nostru va fi optimizat pentru telefon și alte dispozitive mobile (responsive)?
  • Ce informații este necesar să vă oferim?
  • Ne puteţi ajuta și cu realizarea unui logo?
  • Puteţi furniza imagini, realiza video-uri și redacta texte și articole?
  • Este posibil să urmărim evoluţia realizării site-ului? Ce se întamplă daca ne razgândim în anumite privințe?
  • Ce se va întampla cu site-ul nostru actual?
  • Oferiți și servicii de e-commerce?
  • Cine se va ocupa de site și cum vom păstra legătura pe perioada dezvoltării?
  • Cât timp va dura realizarea site-ului?
  • Ne interesează și promovare ulterioară. Care sunt serviciile pe care le oferiţi în acest sens?
  • Ce fel de suport oferiți după lansarea site-ului?
  • Vom putea întreține site-ul fără ajutorul vostru?
  • Cum gestionați securitatea unui site și securizarea unui server ?
  • Ce alte servicii oferiți?
  • În ce mod site-ul va integra ideea de “social media”?
  • Ce măsuri de securitate implementați?
  • Oferiți servicii de marketing online?
  • În ce mod stabiliți prețul și ce anume include?
  • Care este modalitatea de a cota adăugarea unor funcţionalităţi neluate în calcul inițial?
  • Vă pot contacta în viitor pentru modificări?
  • Modul de funcționare a site-ului meu web va fi testat înainte de lansare?
  • Site-ul meu va respecta standardele, legislația și bunele practici actuale ?
Odată îndeplinit și acest pas, răspunsul va veni clar în ceea ce priveşte alegerea firmei de web design potrivite. Având un colaborator de încredere în acest domeniu, munca dvs. devine mult mai ușoară și vă puteți concentra pe ceea ce faceți cel mai bine.

În ceea ce ne priveşte, credem în ideea de parteneriat şi ne dorim relaţii pe termen lung cu clientii noştri, de aceea suntem atenţi şi selectivi în alegerea celor cu care colaborăm.

Ne implicăm cu sinceritate în fiecare proiect şi tot cu sinceritate comunicăm. Considerăm că fiecare client este diferit și fiecare afacere este unică. Ne propunem ca mereu sa facem alegerile corecte, prin urmare ne angajăm doar în acele proiecte pentru care considerăm ca suntem potriviţi. Pentru celelalte, cu respect pentru toţi cei implicaţi, prezentăm recomandări/sugerăm alternative.

Pentru a afla mai multe despre cum abordăm proiectarea și designul web, ne puteți contacta.
Suntem întotdeauna deschisi unei discuții, așa că ne puteţi împărtăși câteva detalii despre proiectul dvs.